Eymeninannesiiiiiiiiii Kizlar kullanip memnun kaldığınız modelleri yazar mısınız bana? Mi mop2 düşünüyorum ama çok kararsız kaldım
Pol34 Eymeninannesiiiiiiiiii mop2 kullanıyorum seviyor muyum sevmiyor muyum bilemiyorum bazen ne güzel şey diyorum bazen ufacık kırıntıyı bile kafasına göre almıyor sinirleniyorum 🤣 Öyle dört dörtlük bir temizlik beklentiniz yoksa güzel. İşinizi hafifletiyor. Dışardan eve geldiğimde halıdaki o süpürme izi görüntüsünü falan seviyorum ama elle süpürme gibi değil tabi.
melii Ben kesinlikle roborock öneriyorum. Roborock s5 max kullanıyorum çok çok güzel 1 seneden fazla oldu alalı elim kolum diyebilirim. Evde kedim olmasına rağmen halılarda tüy tanesi yok :) ama şuan çok artmış fiyatı. Q7 max a bakabilirsiniz