O1Anne Kızlar bebeğim üstünü örttüğümde sürekli üstünü açar uyku tulumu almayw karar verdim sizce çoraplımı çorapsız mı almalıyım çoraplıda tereddüt ettim biraz normal çoraplar bile gece çıkarılır sonuçta
Meltemingo O1Anne corapli alirsan uzun sure kullanamazsin corapli alma zaten gece ayaklari ciplak olsun corapsiz alip beden olrakta buyuk alirsan iki sne gydidrsin ben ole yapiyorum
kayraninannesiiii O1Anne lc ürünlerinde 1 yaş üstü patiksiz satılıyor. Doktorlar çorapsız yatmanın kan dolaşımını etkilediğini ve daha iyi olduğunu söylüyor o yüzden çorapsız yatırıyorum ☺️
Meltemingo O1Anne ustunu ortturmuyor malesef orter ortmez acio bebeklgnden beri o yuzden ben hep ilk basmdam beri uyku tulumu giydirdim halada uyku tlumu gydyrum sdce ve corapsiz yatriyorum
Meltemingo O1Anne ben ole alstrmadim canm usumuyo ayaklari hatta corapla ytrmca uykusunda kndi cikartio cok gynmei seven bi cocukta degl zaten
Xyz23 Biraz büyük alırsınız ayaklar içerde kaliyor ben kızıma az büyük aldım ayakları içeride kaliyor sıcacık oluyo