Sevinc24
Uyku konusunu geçiyorum
Çünkü artık ben anlatmaya yoruldum
Uyumuyor yani zombi gibi geziyoruz başım sürekli ağrıyor
Yeme derseniz oda falso
Sürekli bağırıyor ağlayarak istediğini anlatıyor
1 saniye odadan çıkarmıyor
Tuvalete gidiyorum hemen kapıyı yumrukluyor falan
Yani cidden düzelmemiz gerekirken daha beter hal alıyoruz