Aptamil mama kullanıyoruz ilk iki ay bir sorun yaşamadık ama şu bir haftadir gaz problemimiz var gazını çıkartıyor çok rahat ama öok ağlayarak ıkınarak çıkartıyor kıpkırmızı oluyor. Kakasını da yapıyordu rahatça ama 3 gündür yapmıyor. Denemediğim damla kalmadı neredeyse. Zeytinyağı koydum az önce mamasına. Acaba mamadan kaynaklı mı ? Marka değiştirenler oldu mu bundan dolayı?