Kızlar oğlum yeni 1yaşına girdi ama ışıkları çok seviyor aşırı derece bakıyor ve ben cidden çok kafama takıyorum böyle gözünü almıyor ters ters baktığı da oluyor kahkaha attığı da bebeği bakan var mı mesela hala bay bay yapmıyor göz teması var alkış yapıyor baba diyor dede babıldıyor mama diyor ismine bakıyor ama dikkatini çekmiyor bazen umursamıyor insanları mesela çocukları çok seviyor gördüğün de kahkaha atıyor çığlık atıp seviniyor konuşmaya çalışıyor sizde de oldu mu durum veya çocuklarınız 1 yaşında anne baba mama bilinçli konuşmaları oldu mu daha geç konuştuğu oldu mu kafamda çok mu kuruyorum bilmiyorum