Kızlar iyi akşamlar hepinize 💐 sorum başlıkta aslında hiiiççç almak aklımda yokken indirimler çıktı karşıma xaomi nin 2000₺ ye standart modeli trendyolda var onu alcakken bir araştırma yapayım dedim philips 4 kişilikler çıktı karşıma sonra karaca arzum vs vs. Açıkçası bana küçük birşey yeter büyüğünü koyacak yerimde yok zaten fiyat olarakta aşırı vermeyi gereksiz buluyorum. Sizden kullanan arkadaşlardan öneri bekliyorum ona göre sipariş vericem şimdi 🌝