Kızımın 2 gündür ateşi vardı dün hastaneye getirdim clasem antibiyotik verdi doktor
Daha demin ishal bir şekilde yapmış üstü falan hep battı duşa sokup yıkıyim dedim 5 dakika içinde tekrar dan ishal bi şekilde yaptı ishal yapmadan ateşlendi yine acaba ilaçın yan etkisi olabilir mi ?
Kullanan varmı bu ilacı