Kızlar bebeğim 20 aylık hasta ama neyi var anlayamadım soğuk algınlığı gibi burnu tıkalı genzi falan ama ateşi vs yok gibi yada ben 1 kere ateşi var gibi geldiğinden ateş düşürücü vermiştim ama yüzü gözü çok şiş anlamadım neden gözleri yüzü neden şişer sizce doktora götüreyim mi iştahıda çok kapandı