nayirnolamaz06 Kızlar nedir ya başına gelen var mı?Aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum ama deri altında mercimek büyüklüğünde ve iltihaplı gibi bişey var acıyor sivilce mi nedir ne düşünmeliyim
Kuzularinanasi nayirnolamaz06 emziriyor musunuz.gogsunuz sicak mi belki mastittir.bende gecenlerde hic aklima gelmezdi memem sertlesti bi kismi 2 parmak kadar .sicak ve elleyince aciyordu mastit olmusum.ilac ictim gecti neyseki 2 gunde.
gul2_380 Kuzularinanasi benimde bazen oluyo ağrıyor dokununca yuvarlak bir şey geliyor ekime ama bebeğim emince rahatlıyor
bengonca Canım mastit olabilir belki. Aklında olsun ayrıca, birşey acıyorsa korkma. Genellikle acıyan şey korkulacak bişey çıkmaz. Acımayan sinsi kitleden korkmalısın. Umarım senin de korkulacak bişeyin yoktur. Geçmiş olsun
nayirnolamaz06 bengonca emzirmiyorum ama der altı ve altı biraz iltihaplı siyahımsı bir görüntüsü var böylr mercimek büyüklüğünde
gul2_380 Kuzularinanasi doktora gitmeme gerek yok ozaman benim çünkü sütümü sagdigim zaman ve bebeğim emdiği zaman geçiyor