BussParee Merhabalar oğlum için aldığım norflok bebek arabamızı satıyorum. 6 ay kadar süre pusetini kullandım gider aparatını oğlum sevmedi o yüzden ihtiyacı olan varsa uygun fiyata vereceğim .