Kızlar daha 7 ay 25 günlüğüz çocuk uyumayı unuttu akşam 9.30 yattı sabah 7.30 kalktı tamam güzel sabah 7.30 tan akşam 8 oldu 12 saatten fazla nerdeyse 1. Uyku 20 dk 2. Uyku 20 dk yaptı kocaman gün üstünede regl oldum sabrım kalmadı halada sallıyorum uyumuyo ağrısı sızısı yok bu neymiş ya böyle olacağını bilsem 8. Ayı basmadan geçerdik 😁