ksknn111 Kızlar bebeğim 19 günlük. Zaten uyanık olduğu saat dilimi çok az ama uyanık olduğu her an hep ağlıyor mızmızlanıyor. Normal mi böyle olması
Sarpsmomm ksknn111 en zor zamanları bence gaz oluyor dünyaya alışıyor anne karnını istiyor çok normal ya da açtır hepsi olabilir zamanla anlarsınız
fyz81 ksknn111 normal sanırm cunku 1 aylıgız hala oyleyıx hıc etrafa baktıgı yok uyanıkken hep aglıyor