Catlakbiranne benim oğlumda 29aylık, 2yaş sendromunu bizde dibine kadar yaşayanlardanız. Kolaylıklar diliyorum yaşayan herkese, birde 28haftalık hamileyim ve oğlum 2ayı geçgindir sürekli hasta🤦♀️ bi türlü iyleşemedi, hastalığın biri başlıyor bitmeden diğeri geliyor ekleniyor, bende iyce ağırlaştım, oğlumda huzursuz mızmız bişey yemiyor güzel uyumuyor sürekli kucak istiyor bana yapışık durmak istiyor vesayre derken ben hiç bende değilim bi kaç aydır. Allah yardımcımız olsun birbirimize dua edelim güzel anneler🙏🌸