Merve539s pembemor25 hiçbir ürünü araştırmadan tüketmeyin gerçekten kaçak yapmayınca düzeliyor ben 4 buçuk aylıkken yumurtayı açtım yavaştan sonra kuruyemiş 6. Aylık olunca da süt ürünlerini açtım bebeğime de 7 aylık olunca yumurtanın sarısıyla başlayacam
pembemor25 Merve539s bu açmak nasıl oluyor. Paketli hiç bir şey tüketmiyorum ya siz nasıl besleniyordunuz alerjik olan her şeyi tamamen mi kestiniz
nino33 pembemor25 kuruyemis susam paketli gıdalar sut ve süt ürünleri dana eti yememeniz lazim yani bizim diyet listesind3 bunlar var yememem gerekenler aldığınız paketli gıdaların mutlaka içeriğini okuyun eser miktarda yazsa dahi yememeniz lazım
pembemor25 nino33 paketli gıdaların hepsinde var maalesef hiç birini tüketmiyorum siz alerjik olan her şeyi tamamen mi kestiniz
Merve539s pembemor25 yediğim o kadar az şey vardı ki domates biber patlıcan hurma meyve zeytin yani paketli hiçbir şey yemedim pirinç falan tükettim kuru incir dut falan sütüm kesilmesin diye
nino33 pembemor25 doktor kontrolünde ilerliyoruz kuruyemiş susam yumurta dana eti sut ve süt ürünleri tüketmiyorum kalsiyum takviyesi alıyorum doktor önerisi ile geriye kalan herseyi yiyoyorum paketli gıdalar hiç yemiyorum içecek leri asla içmiyorum peynir altı suları falan oluyor diye
pembemor25 Merihaysesonmez paketli gıda hiç yemiyorum, süt ve içinde süt olan hiç bir şey yemiyorum, yoğurt peynir yemiyorum bu şekilde başladım 😊
yumamiii Zerdecal kekin tarifini alabilir miyim acaba? Bir de kabartma tozu ve vanilinde de süt var diyorlar ondan ben hiç yapamamıştım korkumdan
Zerdecal yumamiii Ben kabartma tozu ve vanilin kullandım açıkcası hiç birşey olmadı , 1 su bardağı badem sütü (yerine ılık su da olabilir) Yarım su bardağı sıvı yağ 1 su bardağı şeker 1 paket vanilya 1 buçuk paket kabartma tozu 8 yemek kaşığı un