Kızım 28 aylıkken başladık tuvalet eğitimine. 1.5 ay oldu herşey gayet güzel gidiyordu. Arada nadiren kaçırıyordu altına. Son günlerde ilk günlerdeki gibi oldu sürekli altına çiş kaka kaçırıyor ve bundan pek rahatsız olmuyor. Bazende söylüyor lazımlığa yapıyor. Bu durumu yaşayan anneler ne kadar sürdü ne yaptınız da tekrar normale döndü? Lütfen yardım edin