Kızlar merhaba. Daha önce göz muayenesi yaptırmıştım gözümde alerji çıkmıştı. Onun dışında ekstra bi sorun yoktu. Son bir haftaya yakın kanepeden TV deki orta halli yazıları okuyamaz olduğumu farkettim. Bulunduğum yer mahrumiyet bölgesi randevu bulamıyorum hiçbişekilde ve devlet hastanesinde bitane göz doktoru yok. Araba vs süremiyorum gözümden kaynaklı. Ek olarak gözümde ağrı var ve en erken 7 Kasım’a randevu alabildim. Mardin’de.. sormak istediğim ayın 7 sine kadar gözde ciddi derecede bi ilerleme olur mu ? Bu gözümdeki ağrı dayanılmaz bi hal alabilir mi? Gözlük verecek muhtemelen.. Gözlüğü takarak bu sorun giderek azalıp biter mi zamanla yoksa sonsuza kadar benimle kalır mı ?