bbren aa devlet hemen sünnet yapıyor mu ben 6 yaşından önce yapmıyor diye duymuştum o yüzden doğum yaptığım hastaneye sordu. Hatta 10 bin gibi bir fiyat söylediler zaten doğuma 25 bin verdik dedim keşke devlet yapsaydı da erkenden orda yatırsaydık eğer devlet yapıyorsa devleti arastirayim ona gideyim ben yapmıyor biliyorum 6 yaşından o ce daha 37 günlük buarada bebeğim 6 ay olmadan yaptırmak istiyordum açıkçası daha çabuk iyileşir diye