esomommy bende de aynı problem vardı bronşit başlangıcı çıktı maalesef yatış verdiler yatırmadım hava aldım evde hava veriyorum burnunu aspiratörle çekiyorum bazen burnunu serum fizyolojik ile temizliyorum ve ben bebeğimi sıcak tutardım üşüttü sandığım için sıcak tutmamak lazımmış terlememesi lazım kalktığında hemen yelek giydiriyorum ayaklarının altına zeytinyağı ve sarımsağı karıştırıp sürdüm çorap geçirdim hastanede bi tane kadın bu yöntemin balgam söktüğünü söyledi her yolu deniyorum bende umarım sizde şifa bulursunuz bizde ateş yoktu iştah kaybı da yok eğer sizde varsa hemen gidin hastaneye bizim çarşamba kontrolümüz var yatış vermezler yine inşallah diye çok dua ediyorum