Arkadaşlar merhaba 25 Ekim de doğum yaptım Spinal yaptılar ondan sonra da ben çok korkuyorum falan deyince unuttular biraz uyu tacağız değil bebek çıktıktan sonra uyandım hastanedeyken hiçbir şeyim yoktu hastaneden çıktım dehşet bir boyun ağrısı kulak tıkanması yaşıyorum ensem o kadar ağırıyor ki basımı taşıyamıyorum bunu yaşayan var mı artık delireceğim uzanınca bir şeyim yok ama kalkınca çok fena