Merhabalar bebeğim 2 aylık bugün çocuk doktorumuz sağ gözünde dışa kayma olduğunu söyledi göz doktoruna götürdüğümüzde ise nolur nolmaz diye çocuk nörolojisine goturmemı söyledi büyük ıhtımal mr ısteyecekmıs ancak çocuğuma anestesı verilecek ve o yüzden mr yaptırmak hiç istemiyorum 6 aya kadar kaymanın normal olduğunu söylüyorlar başına gelen var mı acaba