Ben şöyle yapmıştım ; önce bir saat aralığı belirledim , mesela gece 12-4 Arası hiç emzirmedim sallayarak ya da pışpış yaparak uyuttum . Bir kaç gün sonra alıştı bu saat aralığında uyanmamaya başladı . Ben de alıştıkça bu süreyi 1 saat 1 saat genişlettim ve gece emzirmesini tamamen kestim , gece az uyanmaya başladı. Yalnız şunu söyleyeyim 1 kere bile bozarsan başa dönüyorsun 😊