Kızlar dikişleriniz nasıl oldu durumu iyi mi dikişinden memnun kaldınız mı doktorunuzun ilk dikişten daha mı memnundunuz yoksa ben de haftaya doğum yapıcam Allahın izniyle estetik dikiş ve normal dikiş olaxak sanırım çünkü karnım büyüdüğü için biraz bozuldu dikiş yerim