safhalisderin Arkadaşlar bugün bebeğim 12 günlük oldu göbek bağı düşmedi hala düşcek gibi de değil, nedendir ve doktora görünmeli miyiz?
emreozdemir safhalisderin 15 güne kadar normal kabul ediliyor diye biliyorum yine de normal olup daha uzun sürenleri de duymuştum