yorgunanne__ Ess92 ayyy YARATILAN aşşşşırı iyi eşimle bir günde bitirdik diziyi tadı damağımızda kaldı düşünün
BelaCivciv Ess92 Yaratılan’ı izliyoruz biz, çok iyi gidiyor diyebilirim. Erkan koçak aşırı iyi oynuyor, işleniş de güzel. Şahmaranla o dönem herkes dalga geçtiği için izlememiştim😅
Ess92 yorgunanne__ şu an bölümlerin diğer iki diziye kıyasla daha kısa olması sebebiyle öncelik o 🙈🙈 bu arada adınız helin mi??
Ess92 Deletedmom_109 bir tarafım güneydoğudan bir dönem kaldım Adana’da da merak ediyorum nasıl yansıtmışlar 😂😂
Ess92 yorgunanne__ olsun çok olmasın. Söylemesi çok zarif ve ince anlamı da çok naif gelmişti. O yüzden koymuştuk canımm.. iyi akşamlar ❤️
Ess92 BelaCivciv ya bir şey dicem onu neden yazdım biliyor musun? Mert ramazan demir aşırı derecede eşime benziyor 😂😂 ve ben yalıçapkınında hele ki son bölümde senaryo saçma sapan gitse de oyunculuğunu çok beğeniyorum ondan izliyorum. Erkan Koçak Köstendil i de itirazım var da izledim sadece ama oyunculuk Cidden iyiydi psikopat roldeydi orda biraz 🙈🙈
BelaCivciv Ess92 Senin oyuncu için izleyesin var😂 Ben pek sevmiyorum onu ya😂 Burada da oyuncular iyi ya, başrolde şu mucize doktordaki çocuk oynuyor, onu pek beğenmedim fazla tiyatral oynamış ama onun dışında senaryo da güzel.
Deletedmom_109 Ess92 yani şöyle Adanada öyle bir yer yok ahahah Adanalıyım adananın öyle bir ilçesi yok ama portakal bahçeleri çiftliği doğru yansıtmışlar diyebilirim