zsahin210_ Kızlar selam bebeğim 37 günlük sağlık ocağı demir damlası verdi kullanmamız için ama onların verdiği damlanın çok gaz yaptığını içeriğinde iyi olmadığını söylediler ve ocean demir damlası önerdiler acaba almalimiyim 37 günlük bebek için uygunmudur
Dahabirmavi zsahin210_ 4.aya girince demir başlattılar bize. sizinki çok erken değil mi ya d vitaminiyle karıştırıyor olabilir misiniz
Elifinannesii6 zsahin210_ eczaneye bi sorun bence ama bizde 15 günlükken başlamıştık veya sağlık ocağına sorun
zsahin210_ Dahabirmavi ay evet ya d vitami ni tamamen karıştırmış in ben hep uykusuzluğun sonuçları bunlar😏
Dahabirmavi zsahin210_ bende şaşırdım 😅 oceanın d vit kullanıyoruz devletin verdiğinde ayçiçek yağı var bi de gaz yapmıştı direkt bıraktım iki kez falan kullsnmıstım