2bebeanasi_5 Kızlar merhaba bende bu hava fritoxunden var bugün aldım on ısıtma işlemi çok mu uzun sürüyor bunun nerdeyse yarım saattir ısıtıyor kendini kullanan var mı aranızda nerde yalnis yapıyorum acaba