Kızlar bebeğim 29 günlük burda bi çok post açtım daha önce, bebeğim gazlı, kimine göre kolik, kimine göre normal, kimine göre alerjik. Bebeğim asla uyumuyor gece gündüz hep hafif uykular ve sürekli kucakta ya kucakta uyuklayacak yada emecek. Onun dışında sürekli ağlıyor. Doktor doktor gezdim biri diyor bişeysi yok gazlı biraz işte biogaia ve zinco damla kullanıyorum sürekli masaj yapıorum vs, bir diğer doktor bugün süt alerjisi veya laktoz intoleransı olabilir dedi önce 10 gün diyet yap düzelmezse relactaz kullanırız dedi. Bebeğimin hafif mukuslu kakası var, deri döküntüsü ve pişiği var ve sürekli acı çekiyor gibi ağlıyor. Bir başka doktor dediki bişeysi yok kucak bebeği bu -.- günde 1-2 saat uykuyla duruyoruz eşim de de çok durmuyor çünkü sürekli meme istiyor, emzik asla tutmuyor 7-8 farklı emzik denedim. Sürekli kucağımda 7×24 gece gündüz belimde eğrilik var çok ağrıyor uykusuzlukta ölüyorum üstünr bide onun o ağlamaso içimi parçalıyor. Napcamı şaşırdım kafayı yemek üzereyim kısırdöngünğn içindeyim çıkamıyorum adeta.. ara ara kendimi camdan atmak bilr mantıklı geliyor. Hangi doktora inansam ne çare bulsam ne yapsam. İnanılmaz çaresiz hissediyorum. Ağlamak istiyorum böyle saatlerce ama ağlarken de kendimden utanıyorum.