Bizde losyon gibi birsey kullnyoru pskljm alt üst resmen bebeğim daha bi aylık öyle görünce içim gdyo nerden bulaştı blmyoruz hataydayız biz deprem bölgende olyomus genelde bende aşırı titiz biriyim baya şaşırdım bizimde ikinci günümüz daha degsen bişe yok