alitahadady biz hiç anne sütü almadık dogumdan ilk hafta sma combiotik kullandık kabız yaptı sonra dr aptamil comformil e başlattı çok iyi geldi 1 ayı tamamladık piyasada mamayı bulamayınca presyneo ya geçtik ilk 1 hafta inanılmaz agladı huzursuz etti dr gittigimizde piyasadaki en iyi mama oldugunu her mama degişiminden sonra böyle olacagını bagırsakların alışacagını söyledi ve alıştı 1 aydır kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım haftada 2 kutu bitiriyoruz