Kızlar 5. Aylık olmak üzereyiz tadıma başlamıştım destekli oturuyor ağzını açıyor diye sadece ilk iki günkü bal kabağında çiğneyip yuttu daha sonra havuç ve patates verdim asla çiğnemedi ağzında tuttu sonra bıraktı ben de ek gıda işini erteledim mama reddi var o yüzden dedim ne kadar erken o kadar iyi ama olmadı , çiğnememesi hazır olmadığından mı yoksa tadını mı beğenmedi anlayamıyorum bir türlü aç aç duruyor mama da içmiyor onu da anlamıyorum bir türlü ne yapacağımı şaşırdım kaldım böyle şeyler yaşayan var mı ne yapmalıyım