hab valla 4.5 aylık. Arada elbet uykusunun şaştığı, huysuz olduğu anlar oluyor ama atak mı bilmiyorum. Normal karşılıyorum arada olanları. Belki de atak daha başlamamıştır olabilir mi acaba 😀 inşallah başlamış ve bitmiştir biz anlamadan 😅 ben de çok korkuyordum hatta benzer bir başlık açmıştım.