Annebebek7 Hellobaby0903 devam sütü alan bebek kabiz olmazmış ben araştırdım kaç günde bir yapıyor ve çok sert değilse kabizlik olmuyormuş o . Sıvı gıda alan bebek kabiz olmazmış ek gıda döneminde görülürmüş katı besinden dolayı mamayı değiştirmeden önce bunu hatırlatayım dedim
poyraz_momyy16 Hellobaby0903 bebelac gold hem kabız yapmıyor hemde diğerleri kadar gaz yapmıyor aklında bulunsun benim bebeğim 12 günlük sütüm yetersiz olduğundan ilk gündendir kullanıyorm severek içiyor anne sütüne en yakın markaymış bende baya araştırdım tavsiye üzerine aldım
iremkurumlu97 Hellobaby0903 oğlum 1 yaşında doğduğunda beri aptamil kullanıyorum gaz açısından da kabızlık açısından da bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
Hellobaby0903 Annebebek7 doğdu doğalı böyle Aptamil kullanan çoğu bebekte oluyormuş bilemedim belki de işe yarar
cisemada Hellobaby0903 hipp mamayi kullaniyorum. Aptamil fazla şekerli, hipp in besin degerleri daha iyi. Birde mamayi yaparken yana yuvarlak seklinde ya da kaşık ile karıştırın tavsiyem. Kabarcıklar gaz yapıyor, bu şekilde hatırlayınca kabarcık olmuyor