cupacakes
Bu arada kan tahlili de yaptırdim. Her hangi kansızlık,demir eksikliği varsa buda iştahsızlik yapar.
1.Yeterli beslenemedigi için multivitamine başlamıştım. Argivit kullanip belli bir aradan sonra east fish oil kullandım. 1.5 senedir de dönem dönem easy fish oil kullanmaya devam ediyorum. Sürekli başka bir formunu alıyorum.
Diyetisyenin bir başka önerisi ise, yeme bozukluğu olduğu için oyun terapisine gitmesiydi. Ama benim de değilde eşimin çok yoğun çalışmasından dolayı sürekli götüremeyecegim için ben araştırdım. Çocukların dünyası aslında oyundan ibaretti. Oyunla onların tüm dünyasına girebilirdik.
Bir de benim kızım var. Aralarında hemen hemen 1.5 yaş var. Onunla yarış yaptırdim. Gerektiğinde benle yada teyzeleriyle yarış yaptırarak tadım yapmasını sağladım. Çok değil hiç tatmadigi bir besini 1 tatlı kaşığı kadar yerse şayet o yeterliydi. Hem sevki kirilmiyordu, hemde çok mutlu oluyordu..amac burda yeni tatlara alismasiydi.
Belli bir döneme kadar (Max 3 ay ) ödül yöntemi. Çok çok sevdiği bir oyuncak yada abur cubur ile bu yöntemi de denedim ben. Ve çok şükür en etkili yöntem de bu oldu. Ama bu maddelerin hepsi birbirine destek oldu orasi ayrı.
Abur cubur olarak çok kısıtlayıcı bir anneyim. Hayatlarında ilk defa ozmo külah çikolatasini yemislerdi çok beğendiler tabi. Yemekten sonra (1 tatlı kaşığı kadar) size bir sürprizim vaaaar diyip onları şevklendirirdim. Sürprizin aslında ne olduğunu bilmeleri onları daha çok hirslandiriyordu. Ve mutlaka tadına bakmasini istediğim bir yemekle birde sevdiği yemeği yapardım ki hem ruhu doysun,hem midesi. Yedikten sonra mutlaka verirdim. Bu şekilde 1 senede herşey rayına girmisti. Umarım sizde de aynı etkiyi gösterir.
Yemeyen çocuğu olanları en iyi ben anlarım. 1.5 yıl sadece yoğurtlu çorba içerek beslendiginde çok üzdüm hem kendimi hem oğlumu.