kucukmelek_ benim kızımın konağı 2,5 ayda başladı 4,5 aylıkken geçti .besin alerjisi vardı onun belirtisi demişti doktor .bize zeytinyağına bebe Aspirini kırın banyo öncesi uygulayın biraz bekleyin demişti gerçekten çok işe yaradı ve banyoda mustela stelatopia önermişti .kızımın ilk günden beri saçı çok fazla 2 aylıkken bağlıyorduk hiç kesmedik ama konak geçti.