Glrmila herkesin süreci farklı ilerliyor bana da çok öneren oldu o şekilde gittim. Poliklinik takiplerinde gayet iyidi, doğum başladı diyip beni yatırdı suni sancı istemiyordum ama verdi 12 saatlik suni sancı sürecinden sonra 9 cm açılmama rağmen doguramadım, Dr gelip bana akşam 9 da senin doguramayacagın saat 5 ten beri belliydi ama yanındaki insanlar normal doğum istiyor diye ve doguramayacagını görsünler diye bekledim dedi tam 3-4 saat 9 cm ile bana sancı çektirdi ben sancılar içinde kıvranırken beni de evde çocuklarım bekliyor diye söylendi. Üstüne bir de bize saat 6 da gelip benim mesaim bitti dedi kalsın diye para ödedik normal doğum yapamayacağım belli olduğu halde bize söylemedi bizden o parayı aldı. Sezaryen doğum yaptım ve doğumdan sonra öğrendim ki Dr Hanım izne çıkacakmış beni doğumum tam başlamamışken doğuma almasının sebebi izne çıkacak olmasıymıs böyle korkunc vicdansız bir insan hakkımı helal etmiyorum. Doğum yaptım doğum raporu vermeden beni hastaneden çıkardılar bir hafta sonra verdiler , ben başka bir hastanede çalışıyorum bu sayede çocuğumu kendi çalıştığım yerde muayene ettirebildim ancak çalışmıyor olsaydım doğum raporu olmadan bu cocugu nasıl muayene ettirecektim ? Bunlar hastane olarakta çok sorumsuz bir kurumlar canımı onlardan sağ kurtardığım için şükrediyorum bir daha da asla o hastaneye gitmem. O doktor olmus ama vicdan sahibi olamamış kadını Allah’a havale ediyorum