Sevdaa34 Merhaba sevgili anneler , ben çocuguma mama kullanıyorum sanırım gaz yapıyor ama kakasını günlük yapıyor ama alttan gazı çok oluyor normal mi ? Mama olarak da bebelac gold kullanıyorum
kubrakubra Sevdaa34 huzursuz oluyor mu peki mamadan sonra. Böyle ayaklarını rahatsız bi şekilde karnına çekiyor mu ya da karnı sert oluyor mu?
MSerra Sevdaa34 tabii ki bebekten bebeğe değişir ama genel olarak tüm mamalar gaz yapıyor diye biliyorum. Bebeğim doğduğundan beri 3 mama değiştirdim hepsi de gaz yaptı. Mamadan kaynaklı mıdır bilmiyorum. Doktorumuz bebek kendi de gazlı bir bebek olabilir ddi
Srny Sevdaa34 bence çok normal ben doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum ilk 2 ay bebeklerin çoğunda gaz oluyor mamadan bağımsız. Şuan oğlum 3 aylık neredeyse gaz problemimiz bitti ama ilk 2 ay bizim de baya vardı. İsterseniz mamayı değiştirip deneyin ( ben sma optipro denedim bişey değişmedi) ama bence biraz da bebekle alakalı
Sevdaa34 kubrakubra Yok hayır severek içiyor çok şükür ama alttan gazı oluyo yapınca rahatlıyo , normal mi bilemedim ağlama krizi fln olmuyo çok şükür de sadece gazı oluyo
kubrakubra Sevdaa34 o zaman gazını çıkartabiliyor başka bi sorunu yoksa endişelenmeyin. Ne güzel işte mamaya rağmen gazını güzel çıkartıyor demek ki. Gene de doktorunuza sorun tabi ki ama bende mama kullanıyorum doğduğundan beri emziremedim. Bizimki de öyle alttan pat pat atıyor hep çıkartamaması problem olur.
atilgann Gozdekaya43 kubrakubra kubrakubra bizde de kabızlık var 1 haftadır. Masaj yapıyorum ancak öyle daha rahat yapabiliyor ana kakası gelince huzursuzlanıyor yavrum. 16 günlüğüz henüz. Mama sma kullanıyoduk aptamil i deniyorum şimdi. Sizde böyle bi sorun oldumu? Siz hangi marka mama veriyorsunuz?
Sunaysa Bebelac kullandim bi hafta kutuyu bitirmek icin oda mamayi koyunca cay kaşığı ile karistiriyodum gaz yapmasın diye diğer türlü karistirinca az bi çarkalama durumunda bile hemen baloncuk oluşuyor denemenizi tavsiye ederim sonrasında sma gectim bi sorunla karsilasmadim.
happybabe23 Bebelac gold kullandım benim dd bebeğim 45 günlük o kadar cok gaz çıkarıyordu ki mama yedikten sonra. Mamayı değiştirip hipp combiotic kullanmaya basladım ve bebeğim rahatladı