mavi61 bizde kimseye söylememeyi düşünüyoruz şuan 5 6 aylık olsun karnım çıkmaya başlayınca söyleyeceğim tabi bulantı vs olmazsa. İlk bebem de 3 4 ay bulantı kusma fena olmuştum bunda aynı olurum diye korkuyorum. Birde insan hisseder mi bilmiyorum ilk bebem de hep kız hissettim kız oldu bunda erkek hissi var halbuki tüm bebem kız olsun neden erkek olmadı demem 😂😂hadi hayırlısı bakalım bizi ne bekliyor