13 aylık kızım 9.aydan beri sürekli ateşleniyor ateşsiz bir ayımız geçmiyor. Son 2 ateşinde ateşli havale geçirdi. Şuan nöbet ilacı kullanıyoruz. Kanında çok düşük enfeksiyon çıkıyor 30 küsür. Keyfi yerinde hiçbir şeyi yokken birden ateşleniyor ateşi 40ları geçiyor ve inatçı ateş. Sürekli antibiyotik verip gönderiyorlar. Havale geçirdiği için son ikisinde hastanede yattık detaylı kan testleri yapıldı kansızlık, b12 eksikliği harici diğer testlerin hepsi normal. İmmünoloji ye gidin dediler. Böyle bir durum yaşayan var mı?