5 aylık olacağız. 4 ayımız hiç iyi geçmedi. Bir gün daha büyüdü iyi olur Bugün de geçti yarın düzelir diyorum ama sanki hep daha kötüye gidiyor gibi. Ağlamalar, meme reddi, uykuya dalamama, sadece 15dk uyuma. Evin içinde gezdiriyorum daha fazla ağlıyor balkona çıkarınca sakinleşip susuyor. Yaz sıcağında bile o kadar balkona çıkarmadım ama önümüz kış Ne yapacağım bilmiyorum