cennetkokulubal Kızlar 3 haftadır kasıklarım ağrıyor aralıklı olarak doktora gideceğim bazı sebeplerden gidemedim neden olabilir regli ağrısı gibi uzun da sürüyor hamilelik demeyin düşünmüyorum ve reglim düzenli zaten bilgisi olan var mı korkuyorum da:(