iloio Selam kızlar bebeğim iki buçuk aylık hem emiyor hem mama yiyor sütüm az geliyor çünkü emerken kendini arkaya itiyor kafasını atıyor yani sağa sola çeviriyor anlamiyorum ne yapmak istediğini bide ben 125 cc 4 kaşık mama koyuyorum içiyor bazen bitiyo biberon çıktığı gibi ağzından kıyamet kopuyor zor sakinleştiriyorum oda mı yetmiyor acaba 🤔
Dlk55blt-rdvn iloio kafasını geriye atmasının bi çok sebebi olabilir.Meme reddi olabilir, dediğiniz gibi sütünüz az olabilir, alerji olabilir. Bebeğinizi siz daha iyi bilirsiniz.Bebeğiniz gazlı bir bebek mi? Emerken sık sık kaka yapıyor mu?
Yusufff-41 iloio biberondan daha rahat içiyor canım senden emerken fazla uğraşması gerekiyor o yüzden emmek istemiyor ben Philips avent antikolik biberon kullanmıştım doktor tavsiyesiyle anne göğüs ucuna yakın akış hızı az meme reddi olmamıştı
gizemmas0 iloio ya ağlıcsm şimdi bu yazıyı gördüm kendimi yalnız hissediyordum benim bebeğimde böyle lütfen beni de bilgilendir bir çözüm bulursan
benimoglumukurtarinesraa Bu aylarda algıları açıldığı için meme reddi olabiliyor. Ayakta emzirmeyi deneyin zıplar gibi
iloio madamecocoshe damla damla az geliyo zaten canım sut bide doktor dedi 125 yap diye banada fazla gibi geldi kutunun üstünde de yazıyor öyle
Yusufff-41 iloio her çocuğun yeme isteği farklıdır canım ben emziriyordum günde üç defa 90 CC veriyordum mama daha fazlasını istiyordu vermiyordum ama sütüm fazlaydı sağıp biberon ile vermeye başlamıştım ayy ne günlerdi kafada sürekli aç mı emmiyor kakası uykusu derken 15 aylık olduk en rahat zamanların keyfini çıkart bolca ❤️❤️
Mervetnl iloio fazla değil eğer sütünüz yetmiyorsa normal 150 cc bile içebilir 3 saatte 1 beslemeye çalışın 😌
iloio celikkkk günde 3 kere veriyorum 125 cc 3 buçuk saate. Bi zaten yeni kilo almaya başladı doğduğundan beri hastaneye gidiyoruz kilo alacağı yerde kilo kaybı yaşadık 3.235 doğdu en son 3 kg düştü anca yeni kilosu yükseldi bebeğimin doktor günde 5 biberon 100 cc mama ver hem emzir demişti canım
iloio Yusufff-41 ya çok teşekkür ederim canım bende öyle yapıyorum zaten zayıf doğdu baya kilo kaybı yaşadık doktor mecbur kilo alması için mama takviyesi yapıcaz dedi🌹
celikkkk iloio anladım canım bende hem emziriyorum hemde 2 saatte yada 3 saatte bir 30 yada 40 cc mama veriyorum tam doymuyor hissediyorum ama kendi sütümle doysun istiyorum oda olmuyo yetmiyo😞
iloio madamecocoshe ama canım 3.235 kg doğdu bir buçuk aylık oldu kontrole gittik 3 kg düşmüş doktor mecbur mama takviyesi yapmamamız lazım dedi günde 5 kere 100 cc dedi yeni kilo almaya başladı kendini topladı şimdi günde 2 kere 125 cc veriyorum sütüm de kesilmesin diye
iloio Mervetnl ben bile fark ediyorum canım sıkınca hemen ucunda damla şeklinde geliyor yetmiyor yani ee mecbur yapacağız mama doymayınca 😀
aysenyr Benimde bebeğim 1 aylık 1 haftadır memedeyken kendi geri çekiyor sağ sol yapıyor süt geldiği zaman memeyi ağızdan çıkarıp yalanarak emiyor meme ağızdayken meme arıyor sütümde var aslında red yaşayacağız diye korkuyorum 😦
iloio celikkkk aynen canım bende bi arkadaş burda damla önermiş onu alacağım bakalım işe yararsa süt yönünden sana yazarım