Bebegmbnm benimde oğlum 22 aylık. Şöyle söyleyeyim, tabi ki her bebeğin iştah durumu vs aynı değil ama bana biraz az geldi yanlış anlamayın. Bizde 9 10 arası kahvaltı bitirmiş oluyoruz. Sonrasında öğlen saat 1 1bucuğa kadar canı ne isterse atistirir, öğlen 1 1bucuk gibi ben 3 kepçe çorba koyuyorum hepsini bitiriyor sonra uyutuyorum 2 2bucuk gibi uyumuş oluyor. 2 saat uyuyor uyanınca bazen direkt mama diyor hemen yoğurt yediriyorum kuruyemisli bebe bisküvili, bazen meyveli. Sonrasında akşam yemeğine kadar yine canı ne isterse atistirir kraker bisküvi kuruyemis vs, akşam 6bucuk 7 gibi akşam yemeği yer. Gece 10da yine gündüz ile aynı şekilde yoğurt yer yoğurt yiyene kadar yine canı ne isterse atistirir. Bazı günler yiyor yiyor doymuyor gibi oluyor habire mama diyor bazı günler öyle olmuyor mesela daha az atistiriyor. Ama bence kahvaltıdan sonra direkt meyve ara öğünü ile yatırmayın yani bi çorba falan içmeli o arada diye düşünüyorum ben.