EmineMercan Hergün yatmadan yıkıyorum. Geç geleceksek eve uyku saati bozulmasın diye el yüz ayak yıkıyoruz yatmadan mutlaka.
iloio Nefin iki gündür hapşırıyor canım korkuyorum da 2 buçuk aylık yarın öğlen duş aldırmasam bise olmaz dimi sizce
1pekmom_ iloio 6aylığız doğduğu günden beri çok nadir aşı vs durumu olmadıkça hergün yıkadım, sadece şu 1aydır 2günde bir yıkıyorum havalar biraz soğudu, ama hava güzelse yine hergün yıkıyorum