Elisa_mom7 bana da dedi doktor. 2 aylıkken parlak kırmızı yoğun bir kanamam oldu. 3 gün , çok az ,koyu renk lekelenme oldu. Devlet doktoru perde var dedi. Bir ton da korkuttu. Açıkcası bende bebek düşer diye bekledim. Ertesi ay özel doktorumla devam ettim perde ne yok dedi. Gebeliğim ve doğumum gayet sorunsuz geçti çok şükür. Hiç korkmasın. Millet beşizi sığdırıyor rahime, perde olsada korkmasın