3 ay 15 günlüğüz aşıları olup ateşlendik, hastalık bitti ama hep kucak istiyor 45 dk emzirdiğimi billirim derin uykuya dalıyor tam çekiliyorum bi bakıyorum açmış gözlerni faltaşı gibi insanın sinirleri bozuluyo 😀asla uyumuyor ve hep meme ya da kucak istiyor biri çıkıp desin ki bitecek 😀😀😀geçecek bugünler