Kolikanne 3.5 aylık bebeğim var kilo alımı yetersiz olduğu için mama önerdi doktorumuz ancak bebeğim doğduğundan beri ne biberon ne emzik tutuyor her markayı denedim tam bir meme bağımlısı napıcam çocuğumun gelişimi az yardım edin
Kolikanne emilia benim de oyle mamanin tadini alinca basliyo aglamaya eds ile de denedim olmuyo kilo almadi cok mutsuzum
misssevval Bizde de benzer durum var. Bende sondayı göğsüme yapıştırdım emerken mama da içsin diye mamayı alır almaz memeyi de bıraktı. Bence biberondan ziyade sorun mamayı sevmemeleri
Kolikanne misssevval benimki de oyle farkli marka denedim yine almadi buldunuz mu caresini kilo alimi nasil
misssevval Kolikanne yok daha dün yaşadık bu olayı zaten. Sütümü arttırmaya çalışıyorum en azından uykuluyken emiyor biraz. Kilo alımı yok bu ay durmuş. Endişeliyim baya. Dün doktor emzireceksin başka çaresi yok dedi. Zaten emziriyorum ne yapicam bilmiyorum cikmazdayim
Kolikanne misssevval ben de ayni sekilde bana boza yer fistihi yulaf ye dedi sizinkisi kac aylik kac kilo
misssevval Kolikanne ,4 aylık 6500 kg. Aslında ayına göre kilosu iyi fakat 20 günde sadece 100 Gr almış boyuda 1 cm uzamış ondan endişeliyiz biz. Bende yulafı deneyim belki arttırır sütümü.
nuran09 misssevval yulafın içine badem sütü ya da herhangibir bitkisel sütle ya da normal sütte olur nasıl isterseniz içine tahin muz da koyup blenderdan gecirin için bol su tüketin limonu maydonozu cok tüketmeyin
misssevval Kolikanne gerçekten sizi o kadar iyi anlıyorum ki inşallah bir an önce ikisi de normal kilo alımına dönerler