Merhaba hanımlar bebeğim 66 günlük kolik sürekli huzursuzluğu var ama artk haftanın üç günü kötü 4- 5 gün iyi gece uykuları çok kötü aşırı yoruluyorum artık en azından aralıksız 3 saat uyuması lazım değil mi ama bebeğim saatte bir uyanıyor sabah yedide uyanıyor bir saat anca oyalıyorum sonra uyuyor bir buçuk saatte bir uyanıyor besliyorum tekrar uyuyor öğleden sonra 14 e kadar böyle devam ediyor sonra iki saat durup tekrar huzursuzlaniyor uykusu geliyor 17 gibi uyuyor 19 da uyanıyor bu defa akşam 22 de tekrar uyuyor bu defa saatte bir uyanıyor gece üçe kadar üçten sonrasi zaten sabah kadar ıkınıyor uyuyamıyor böyle devam ediyor gece nasıl iki üç saat uyur aralıksız ben de en azından iki üç saat uyumak istiyorum 😓😓