Kızlar 11 aylık bebeğim var emekliyor diz altında morluklar var geçmek bilmedi bi türlü . morluklar kolay kolay geçmiyor geçenlerde sandalyeye tutunup kalkmak isterken düştü yanağını vurdu o morlukta çok uzun süre kaldı vitamin eksikliği olabilir mi sizce kötüsünü düşünmek istemiyorum pazartesi doktordan randevu aldım gidip göstereceğim