Merhabalar kızlar 5ay 4 günlük kızım. Üzerinde bı ciddiyet var anlamıyorum hiç ama hiç gülmüyor neşeli bı bebek değil. Kendimi paralıyorum gülsün diye ama yok canı isterse. Neden böyle hiç bilmiyorum. Arkadaşlarımın bebeği hiç böyle değiller üzülüyorum 😞