Su insanı rahatlatıyor sütün akışını da kolaylaştırıyor anne rahatlasın diye duş önermiştir bence ben temmuzda doğurdum çooook sıcaktı eve gelir gelmez duş aldım her fırsatta girmeye çalıştım iyi geldi dikişlerime de bir şey olmadı, ama bana su geçirmez sprey gibi bir şey sıkmışlardı hastaneden çıkmadan önce pansuman yapıp